2012. március 1.

450 in 1




Pk azt ígérte, hogy hamarosan ír valami érdemit is róla, én most gyorshírként csak annyit, hogy aki szereti a filmeket és az elmúlt 10-20-50-100 évben sokat fordult meg mozikban, az nem hagyhatja ki Pálfi György Final Cut – Hölgyeim és uraim című zseniális nemistudommijét. Aki pedig eddig nem volt filmőrült, az majd ezt látva válik azzá. 
(Más kérdés, hogy nem könnyű hozzájutni, mert egyelőre csak filmklub- vagy egyéb informális vetítéseken látható. De érdemes utánajárni.)

Frissítés (2013. február 25.):
Pk mégsem írt, ráadásul most szombaton nem is tudta újra megnézni, úgyhogy megint csak én adok hírt: végre újra láttam (a nézőtér sok heringje közül én vagyok a legőszebb), és már most szeretném újra és újra. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 
Free counter and web stats